/
logo

Cennik

  • Podzespoły elektryczne (silnik, sterownik, manetka, przełącznik, ładowarka itp.) to koszt ok 1500zł
  • Pojemnik na akumulator i elektronikę wykonany na wzór światła ramy to 400zł
  • Niezbędne elementy mechaniczne (obręcz, szprychy, kaseta, adapter itp.) około 350zł
  • Robocizna elektryczno-mechaniczna - 650 zł

Wszystkie powyższe punkty to razem 2900zł. Pozostaje akumulator. W jego przypadku ceny uzależnione są od napięcia, pojemności i prądu rozładowania. Przykładowo akumulator 48V i 20Ah, wraz z BMS to koszt w granicach 1900zł. Ogółem cała konstrukcja zbudowana w oparciu o taki właśnie akumulator to łącznie ok 4800zł.

Przykładowe konstrukcje

Poniżej przedstawiamy plrzykłądowe konfiguracje naszych realizacji

BMC TOUR

Silnik Mxus 16×4 3000W 125Nm , sterownik GT-1500 45 A, Akumulator 16 S 65 v 26Ah, prędkość max 67km/h, zasięg około 115km na jednym ładowaniu akumulatora przy predkości 25km/h po prostym terenie w sprzyjajacych warunkach atmosferycznych bez pedałowania. Koszt konwersji w granicach 6500zł.

Kona stynky 6

Silnik 7×9 1500W instalacja 48V 20Ah, zasięg 80km, prędkość max 40km/h koszt konwersji wraz podzespołami elektryczno-mechanicznymi  około 4350zł.

GIANT Trance

Silnik 10 x 6, sterownik 45 A, prędkość max 65 km/h, zasięg przy pojedynczym akumulatorze około 100 km. Cena bez roweru 5850zł.

RADON STAGE

Silnik 10×6 3000W instalacja 65V 20Ah, zasięg 100km, prędkość max 67km/h koszt konwersji wraz z podzespołami elektryczno – mechanicznymi 5050zł

KROSS Level A3

Silnik 7×9 1500W instalacja 36V 20Ah, zasięg 60km, prędkość max 30km/h koszt konwersji wraz z podzespołami elektryczni-mechanicznymi 3950zł.

LEADER FOX evolution

Wersja z silnikiem 10×6, 3000W, akumulator 67V 20Ah, zasięg 100 km, prędkość max 67 km/h. Przyspieszenie 5,5 sek do 65 km/h. Rower składany od podstaw z poszczególnych elementów mechanicznych do jazdy typowo górskiej. Koszt budowy wraz z częściami rowerowymi to kwota 10850zł.

Cannondale Jekyll 500

Silnik Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16×4), najmocniejszy z możliwych do zastosowania w seryjnych konstrukcjach. Akumulator 67 V (2x15Ah), zasięg około 140 km, prędkość max 65 km/h. Cena 8500zł bez elementów mechanicznych.

KROSS Level A5

Wersja z silnikiem 10×6, 3000W, akumulator 67 V 30 Ah, zasięg 160 km, prędkość max 67 km/h koszt konwersji wraz z podzespołami elektryczno mechanicznymi 6200zł

GIANT ATX 970

Silnik 7×9 1500W instalacja 48V 20Ah, zasięg 80km, prędkość max 40km/h koszt konwersji wraz podzespołami elektryczno-mechanicznymi około 4600zł.

Unibike Fusion 27,5

Silnik 10×6 kaseta, akumulator 67 V 30Ah , prędkość max 67 km/h, 3000 W, zasięg 140 km. Cena 5826 zł wraz z podzespołami mechanicznymi.

Kellys MADMAN 50

Silnik 7×9 1500W instalacja 48V 20Ah, zasięg 80km, prędkość max 40km/h koszt konwersji wraz podzespołami elektryczno-mechanicznymi  około 4350zł.