Budowa lub konwersja na rower elektryczny
Do budowy roweru elektrycznego możemy użyć zarówno posiadany, jak i specjalnie w tym celu nabyty rower. Inaczej mówiąc, do przerobienia klasycznego roweru na elektryczny nie musimy specjalnie kupować nowego roweru w sklepie. Należy jednak zastanowić się nad przeznaczeniem zbudowanej jednostki, ponieważ konstrukcja roweru górskiego różni się diametralnie od tego do poruszania się po mieście. Dobór podzespołów uzależniony jest od potrzeb i oczekiwań klienta, dlatego już na samym początku określenie rodzaju roweru jest bardzo ważne.
Jakie masz możliwości?
W obecnej chwili technika pozwala na wykonanie właściwie dowolnej jednostki pod względem mocy, momentu obrotowego, zasięgu czy osiągalnej prędkości. Przykładowy rower z silnikiem 3000W może bez pedałowania pokonać dystans 100 km, osiągając maksymalną prędkość 60-65 km/h w zaledwie 5,5 sekundy. Dodatkowym atutem takiej konstrukcji jest aspekt ekonomiczny, ponieważ przejechanie tego dystansu zużywa energię o wartości ok. 1 zł.
Chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że w przypadku niektórych ram konwersja jest znacznie utrudniona, a czasem w skrajnych przypadkach wręcz niemożliwa. Zwykle w tych rowerach występują problemy, które opisujemy poniżej.
- Jeżeli w danym modelu jest oś przeszywana, a nie ma tzw. haków jak w tradycyjnych rowerach, to niestety nie da się nic poradzić. Sposób montażu silnika w tylnej piaście jest możliwy tylko w sposób tradycyjny, czyli wsuwany i skręcany.
- Znacznie utrudniony montaż w przypadku ram fat-bike ze względu na rozstaw tylnego widelca oraz doboru odpowiedniej obręczy.
- Niektóre ramy są tak zaprojektowane, że nie posiadają światła. W takiej sytuacji pozostaje akumulator wypinany lub montaż podzespołów na bagażniku ze względu na brak miejsca na pojemnik.
Przebuduj z nami swój rower na elektryczny
Usługa zawiera:
Usługa zawiera:montaż- Silnika z zaplecioną obręczą.
- Blokady obrotu koła.
- Kasety.
- Obudowy z laminatu, lub gotowej wypinanej baterii
- Akumulatora
- Wyświetlacza wraz z manetką oraz przełącznikami.
- Czujnika pas
- Magnetycznego czujnika hamowania.
- Montaż instalacji elektrycznej.
W skład usługi nie wchodzą niezbędne elementy potrzebne do przeróbki roweru na elektryczny.
cena już
Zamów przeróbkę roweru na elektryczny już dziś
Zadzwoń lub napisz