Rowery miejskie

Konwersja budowa roweru elektrycznego

Rowery trekkingowe

1

Rowery MTB

Konwersja budowa roweru elektrycznego

Rowery extreme

Konwersja budowa roweru elektrycznego

Rowery chopper

DSC_0392.jpg

Budowa lub konwersja na rower elektryczny

Do budowy roweru elektrycznego możemy użyć zarówno posiadany, jak i specjalnie w tym celu nabyty rower. Inaczej mówiąc, do przerobienia klasycznego roweru na elektryczny nie musimy specjalnie kupować nowego roweru w sklepie. Należy jednak zastanowić się nad przeznaczeniem zbudowanej jednostki, ponieważ konstrukcja roweru górskiego różni się diametralnie od tego do poruszania się po mieście. Dobór podzespołów uzależniony jest od potrzeb i oczekiwań klienta, dlatego już na samym początku określenie rodzaju roweru jest bardzo ważne.

Jakie masz możliwości?

W obecnej chwili technika pozwala na wykonanie właściwie dowolnej jednostki pod względem mocy, momentu obrotowego, zasięgu czy osiągalnej prędkości. Przykładowy rower z silnikiem 3000W może bez pedałowania pokonać dystans 100 km, osiągając maksymalną prędkość 60-65 km/h w zaledwie 5,5 sekundy. Dodatkowym atutem takiej konstrukcji jest aspekt ekonomiczny, ponieważ przejechanie tego dystansu zużywa energię o wartości ok. 1 zł.

Chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że w przypadku niektórych ram konwersja jest znacznie utrudniona, a czasem w skrajnych przypadkach wręcz niemożliwa. Zwykle w tych rowerach występują problemy, które opisujemy poniżej.

  1. Jeżeli w danym modelu jest oś przeszywana, a nie ma tzw. haków jak w tradycyjnych rowerach, to niestety nie da się nic poradzić. Sposób montażu silnika w tylnej piaście jest możliwy tylko w sposób tradycyjny, czyli wsuwany i skręcany.
  2. Znacznie utrudniony montaż w przypadku ram fat-bike ze względu na rozstaw tylnego widelca oraz doboru odpowiedniej obręczy.
  3. Niektóre ramy są tak zaprojektowane, że nie posiadają światła. W takiej sytuacji pozostaje akumulator wypinany lub montaż podzespołów na bagażniku ze względu na brak miejsca na pojemnik.

Przebuduj z nami swój rower na elektryczny

Usługa zawiera:

Usługa zawiera:montaż
  1. Silnika z zaplecioną obręczą.
  2. Blokady obrotu koła.
  3. Kasety.
  4. Obudowy z laminatu, lub gotowej wypinanej baterii
  5. Akumulatora
  6. Wyświetlacza wraz z manetką oraz przełącznikami.
  7. Czujnika pas
  8. Magnetycznego czujnika hamowania.
  9. Montaż instalacji elektrycznej.

W skład usługi nie wchodzą niezbędne elementy potrzebne do przeróbki roweru na elektryczny.


Zobacz cenę przykładowej konwersji roweru wraz z częściami

 
250W-laminat

cena już

od 799,00

 

Zamów przeróbkę roweru na elektryczny już dziś

    Moje konto