Konwersje rowerów miejskich

Jak sama nazwa wskazuje, rower miejski służy do poruszania się po niewymagającym pod względem nawierzchni terenie (twarda i w miarę płaska, równa powierzchnia). Przy takim jednośladzie najistotniejsza jest wygoda, którą daje nam konstrukcja ramy umożliwiająca wyprostowaną pozycję - duże koła, wysoko umiejscowiona i odpowiednio wyprofilowana kierownica, prawie prosta rura podsiodłowa. Nie inaczej sprawa ma się z elektrycznym rowerem miejskim.

W większości przypadków rama jest otwarta, a zatem nie posiada pełnych trójkątów z dużą wolną przestrzenią w jej świetle. Ułatwia to w znaczny sposób wsiadanie i zsiadanie. Nie ma konieczności przekładania nogi nad tylnym kołem, ramą, ani pochylania roweru. Nie jest to konstrukcja zbyt wymagająca pod względem mocy, momentu obrotowego, prędkości jak i zasięgu. W większości przypadków w zupełności wystarczające są proste, tanie zestawy do konwersji.

Charakteryzują się:

  • mocą 250, 350 W,
  • napędem umiejscowionym w tylnym lub przednim kole, w zależności od rodzaju przerzutek, hamulców, czy sposobu mocowania piasty koła,
  • napięciem znamionowym akumulatora 36V,
  • sensowną pojemnością baterii (wypinanej lub stałej) od 10 do 20 Ah, co pozwala przejechać dystans na jednym ładowaniu od 40 do 100 km w zależności od mocy ustawionego wspomagania oraz terenu, w którym się poruszamy,
  • sterownikiem 15 lub 17 A,
  • wyświetlaczem pozwalającym na ustawienie 5 trybów wspomagania.

 

    Realizacje konwersji rowerów miejskich

    Nasze konwersje rowerów miejskich

    Moje konto