Konwersje rowerów Chopper
W ostatnim czasie zwiększyło się zainteresowanie tego typu konstrukcjami. W zasadzie można je zaliczyć do modeli miejskich. Porównując je, da się zauważyć, że są znacznie większe, masywniejsze i cięższe od klasycznych modeli miejskich. Ramy wykonane są zazwyczaj ze stali. Pozycja jest znacznie mniej komfortowa. Trudniej pokonuje się długie trasy. Podjazd pod niewielkie wzniesienie wymaga sporego wysiłku. Stąd też coraz większe zainteresowanie jego elektryfikacją. Jeżeli budujesz taki rower, lub kupiłeś, pewnie głównie kierujesz się jego wyglądem i estetyką. Tu jest wyzwanie jeżeli chodzi o obudowę umieszczoną w ramie. Zazwyczaj jest owalna przypominająca w przekroju bak motocyklowy. Kolejnym trudnym elementem jest dobranie odpowiedniej obręczy, musi ona mieć 36 otworów, inaczej nie będzie można zapleść silnika. Zwrócić należy również na dystans montażowy piasty tylnego koła. W niektórych jest niestandardowa, czyli większa niż 135 - 145mm. W takim przypadku trzeba zastosować odpowiedni dystans od strony tarczy hamulcowej. Jak widać musimy skupić się bardziej na samej mechanice. Rodzaj, moc, prędkość i zasięg układu elektrycznego w tego typu konstrukcjach pozwala na wiele konfiguracji, dostosowując je do oczekiwań i potrzeb klienta. Jeżeli posiadasz rower Chopper, i chcesz aby stał się elektryczny, zrób jego zdjęcie i wyślij do nas na maila a my zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie, które pozwoli na uzyskanie pełnej satysfakcji na wiele lat użytkowania.